Nog 5 dagen - Reisverslag uit Zeeland, Nederland van Marlies - WaarBenJij.nu Nog 5 dagen - Reisverslag uit Zeeland, Nederland van Marlies - WaarBenJij.nu

Nog 5 dagen

Door: marliesinwenen

Blijf op de hoogte en volg Marlies

26 Februari 2012 | Nederland, Zeeland

Hoi allemaal,

Nog 5 dagen en dan vertrek ik naar Wenen voor de laatste stages voordat ik straks arts ben. Op deze site kunnen jullie volgen hoe het daar is.

Groetjes,
Marlies

  • 26 Februari 2012 - 21:27

    Tante Nicola :

    Wij wensen je een goede reis en een heel mooie stage tijd

  • 01 Maart 2012 - 19:02

    Tessa:

    Hoi Marlies,

    Leuk dat je nog een site aangemaakt hebt! Heel veel plezier en succes met alles wat je gaat doen het komende half jaar. Ik heb mijn mailadres ingevuld om op de hoogte te blijven.

    Liefs,
    Tessa

  • 02 Maart 2012 - 16:40

    Danielle Van Ras:

    Hey Marlies,

    spannend.... Morgen gaat het beginnen. Heel heel veel succes in Wenen en ook heel veel plezier. ik ga je zeker volgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlies

Onderzoeksstage en coschappen in Oostenrijk

Actief sinds 26 Feb. 2012
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 24940

Voorgaande reizen:

03 Maart 2012 - 01 September 2012

Stage in Oostenrijk

Landen bezocht: